Presentatie set huren | Stem versterking verhuur

Verhuur van presentatiesets in Aalst, Oost Vlaanderen

Wil je een kwalitatieve presentatie set huren?

PartyDJ verhuurt professionele presentatie sets voor alle doeleinden

Ben je op zoek naar de verhuur van een geschikte presentatie set voor jouw voordracht, toespraak of speech? Wij verhuren compacte presentatie sets voor bedrijven, overheid en particulieren.

Een kwalitatieve stemversterking is absoluut noodzakelijk wanneer een spreker voor een luisterend publiek staat. Bij een slecht geluid zal de aandacht van jouw toehoorders immers erg verminderen. Bovendien zal de spreker snel vermoeid raken. Het is dan ook enorm belangrijk dat alle aanwezigen de spreker goed verstaan, eender waar deze zich bevinden in de ruimte.

Uiteraard kan je dit presentatie systeem nog aanvullen met extra afspeel apparatuur en beeldschermen, mocht dit nodig zijn.

Je kan jouw gehuurde presentatie set zelf afhalen in ons magazijn te Erondegem (Erpe-Mere). Heb je hier echter geen tijd of de nodige ervaring voor? Vanuit onze thuisbasis te Aalst bedienen onze techniekers evenementen en feesten doorheen Vlaanderen en België.

Heb je nog vragen of kunnen wij je adviseren om de juiste keuze te maken? Aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder.

Verhuur van presentatie sets

Merken

Stemversterking Huren Voor Presentaties ✓ Verhuur Stemversterker Systeem ✓ Toespraken ✓ Conferenties ✓ Modeshow ✓ Vergaderingen ✓ Aalst, Oost Vlaanderen

De meest geschikte presentatie set huren

Ruim bereik en toch compact

Voor een duidelijke stemversterking tijdens jouw presentatie heb je geen grote kanjers van muziek boxen nodig. Daarom opteren wij hier eerder voor compacte speaker oplossingen die ook nog eens mooi ogen. Combineer dit met een fantastisch geluid en je bent zeker dat de spreker altijd in de focus zal staan.

Onze presentatie sets monteren wij liefst op een compacte ronde zwarte voet of integreren wij bovenop een kleine baskist. Dat zorgt steevast voor een strakke en trendy look.

Wanneer ook stabiliteit een grote rol speelt kan je beter kiezen voor een driepikkel statief. Dit kan nodig zijn bij buitengebruik of in ruimtes waar nogal veel passage is. Uiteraard kunnen wij dit stijlvol inkleden met een zwarte lycra stretch doek.

Goed verstaanbaar maar zeker niet te hard

Je moet er ook rekening mee houden dat, bij het te luid afstellen van de gehuurde presentatieset, dit als zeer irritant kan worden ervaren door de toehoorders die het dichtst bij de boxen zitten. Wij geven je steeds gepast advies voor al deze aandachtspunten. Bij geluidsverdeling geldt het gezegde “less is more” nauwelijks (behalve wanneer het om volume gaat).

Een passend meubel voor jouw presentatie

Om jouw presentatie op een stijlvolle manier naar voor te brengen hebben we verscheidene lezenaars in onze verhuur. Een presentatie meubel voorziet doorgaans ruimte voor een laptop en je  uitgeschreven speech. Het straalt ook vertrouwen uit naar jouw publiek toe. We raden het gebruik ervan sterk aan wanneer je vanop een podium zou spreken.

Waarom zou je een presentatieset huren bij PartyDJ?

Kwaliteit & Service

We werken enkel met goed onderhouden topmateriaal. We volgen de nieuwste trends op de markt. Onze professionele medewerkers hebben allen een jarenlange ervaring in het vak. Samen zorgen we er voor dat jouw evenement een topper wordt.

Feestverhuur op jouw maat

We denken met je mee over de organisatie van jouw feest of evenement. Van concept tot planning en uitvoering. Wij voorzien alle nodige apparatuur. Indien gewenst staan we ook in voor de techniek & entertainment. Zo kan jij zorgeloos genieten van je feest.

24/7 Technische ondersteuning

Niets is zo vervelend dan apparatuur die niet werkt. Helaas gebeurt dit wel eens. Techniek of menselijk handelen liggen meestal aan de basis. Daarom blijven we standby tijdens jouw evenement. We vinden snel de gepaste oplossing.

FAQ – Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag niet in het lijstje? Bel ons dan even via (+32) 0486-963 031. We helpen je graag verder.

Ik ben niet zeker welke apparatuur ik nodig heb voor mijn evenement

We begeleiden je graag in jouw keuze naar de meest geschikte set. Dankzij onze jarenlange ervaring weten we precies welke apparatuur je nodig hebt voor jouw evenement. Geef ons een belletje via (+32) 0486-963 031. Dan overlopen we het lijstje samen met jou. We denken met je mee en geven je het nodige advies. Je kan ons iedere dag bereiken tussen 08:30 en 19:30 (vrijdag & zaterdag tot 17:00).

Zijn de nodige kabels inbegrepen?

Ja hoor. Onze apparatuur is volledig plug & play. We voorzien je graag van alle benodigde kabels om de apparatuur op een normale manier aan te sluiten. Voor extra bekabeling – buiten het normale gebruik – vragen we een kleine bijkomende huurprijs.

Moet ik voor een minimaal bedrag inhuren?

Helaas wel. Het moet voor ons commercieel haalbaar blijven. Daarom vragen we dat je bestelling minimaal €25,- (excl. 21% BTW) bedraagt.

Ik kan geen gepast vervoer voorzien. Leveren jullie ook op locatie?

Je kan onze apparatuur inhuren voor jouw evenement doorheen Vlaanderen & België

Je kiest ervoor om de apparatuur zelf op te halen in ons magazijn te Erondegem (Erpe-Mere)

Je kan er voor kiezen om onze apparatuur zelf af te halen in ons magazijn te Erondegem (Erpe-Mere). We geven je uiteraard wel een woordje uitleg. Je staat zelf in voor de correcte aansluiting ervan. Daarnaast zorg je er natuurlijk voor dat alles netjes en correct opgeborgen terugkeert. Opgelet: het transport van de gehuurde goederen is enkel toegestaan in afgesloten voertuigen.

Jouw evenement organiseren zonder stress?

Heb je echter te weinig ervaring of tijd om dit zelf te doen? Dan nemen we graag deze extra moeite uit je handen. Onze ervaren techniekers zorgen voor de aflevering, opstelling en ophaling van de gehuurde apparatuur. Deze extra service maakt het jou gemakkelijk en is dan ook elke cent waard. Zo kan je zorgeloos van jouw feest genieten.

We leveren in volgende steden en gemeenten (niet limitatief):

Aaigem – Aalst – Affligem – Appels – Appelterre – Aspelare – Asse – Baardegem – Baasrode – Bambrugge – Bavegem – Beervelde – Berlare – Brussel – Buggenhout – Burst – Denderbelle – Denderhoutem – Denderleeuw – Dendermonde – Denderwindeke – Destelbergen – Dilbeek – Eichem – Erembodegem – Erondegem – Erpe – Gent –Gentbrugge – Geraardsbergen – Gooik  – Grimbergen – Gijzegem – Grembergen – Haaltert – Hamme – Heldergem – Hekelgem – Herdersem – Herzele – Hofstade – Iddergem – Impe – Kerksken – Lebbeke – Laarne – Lede – Lennik – Liedekerke – Lieferinge – Lierde – Lochristi – Lokeren – Mariakerke – Meerbeke – Merelbeke – Meise – Meldert – Merchtem – Mere – Meise – Mespelare – Moerzeke – Moorsel – Nederhasselt – Neigem – Nieuwerkerken – Ninove – Okegem – Oordegem – Oosterzele – Opdorp – Opstal – Opwijk – Ottergem – Oudegem – Outer – Overmere – Papegem – Pollare – Ressegem – Roosdaal – Schellebelle – Schoonaarde – Serskamp – Sint-Antelinks – Sint-Gillis – Sint-Martens-Latem – Sint-Niklaas – Sint-Pieters-Leeuw – Smetlede – Ternat – Temse – Tervuren – Uitbergen – Vilvoorde – Vlekkem – Vlierzele – Voorde – Wanzele – Welle – Wemmel – Wetteren – Wichelen – Wieze – Woubrechtegem – Zele – Zelzate – Zottegem – Zwijnaarde – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Antwerpen – Vlaams Brabant

Is er een waarborg te betalen bij de huur?

Inderdaad. Wij vragen steeds een (cash) waarborg bij de ophaling of levering van de apparatuur. Het bedrag van de borg hangt af van de globale totaalwaarde. De minimale borg bedraagt 100 € en kan tot 10% van de totaalwaarde bedragen. Bovendien vragen we om een contract te tekenen en kunnen wij uw identiteitsgegevens checken. Zo houden we het correct en veilig voor iedereen.

Hoe verloopt de betaling?

Bij ontvangst van de gehuurde apparatuur betaal je onmiddellijk de overeengekomen huurprijs. De gebruikte producten rekenen we af bij de terugbezorging.

Betaalmogelijkheden

  • via voorafgaande overschrijving: op aanvraag kunnen wij je vooraf de factuur overmaken
  • cash: contante betaling bij afhaling/levering blijft mogelijk
  • via de KBC-MobilePay functie op je telefoon
  • via de “Payconiq-by-Bancontact” app (KBC tot max. 1000 €, andere banken 150 € tot max. 2500 €, afhankelijk van jouw bankinstelling) – check wel even vooraf dat je app gekoppeld werd aan jouw bankrekening (zoniet is de standaard limiet ergens tussen de 150 € en de 500 €)
  • geen mogelijkheid tot betalen via bank- of creditkaart

Opgelet: de waarborg is steeds cash te betalen !

Ben je op zoek naar een specifiek item of een oplossing op maat? Wij denken graag met je mee.

Sommige evenementen vereisen net wat meer creativiteit dan andere. Laat ons weten hoe je jouw evenement ziet. We denken graag met je mee. Indien nodig doen we beroep op de know-how en het huuraanbod van onze lokale vaste partners. We doen er alles aan om jouw evenement tot in de puntjes af te werken. Geheel volgens jouw wensen.

Klaar om Jouw ultieme feest te beleven?

Sinds 1997 beleven onze klanten onvergetelijke evenementen.

Jouw feest is & blijft onze passie.

Ons Kantoor

Capucienenlaan 104
9300 Aalst
Oost-Vlaanderen (BE)

Routebeschrijving
Bezoek: enkel na afspraak.

Contacteer Ons

info{@}partydj.be
(+32) 486-963 031

Openingsuren

Elke dag tussen 8u30 & 19u30.
Magazijn: enkel na afspraak.