We houden het graag klaar en duidelijk

Onze Werkwijze

Goede afspraken maken goede vrienden!

We maken graag duidelijke afspraken met onze klanten.

Zo kunnen wij ons werk optimaal organiseren en krijg je steeds topmateriaal voorgeschoteld.

Op deze manier wordt jij ongetwijfeld ook een tevreden klant !

Onze werkwijzen: duidelijke afspraken bij PartyDJ uit Aalst, Oost Vlaanderen

STAP 1

Bepaal wat je nodig hebt

Uit onze catalogus selecteer je jouw keuze van de gewenste apparatuur, toebehoren en verbruiksgoederen (vloeistoffen en andere consumables).

Bepaal hoe lang je deze wenst te gebruiken.

|

STAP 2

Contacteer ons

Stuur ons alle nuttige informatie door via *protected email* :

Welke apparatuur of verbruiksartikelen je nodig hebt evenals de juiste hoeveelheden. Vergeet niet alle accessoires mee te bestellen, incl. kabels, statieven of slangen die nodig zijn voor een goede en veilige installatie en gebruik. Wij zijn niet verantwoordelijk voor apparatuur die je vergeet te bestellen. Als je twijfelt over wat je precies nodig hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. We begeleiden je graag in jouw keuze.

Laat ons weten hoe lang je over de apparatuur wil beschikken. Specifieer welke datum/data het event zou plaats vinden, Repetitiedagen gelden tevens als gebruiksdata.

Bezorg ons jouw volledige facturatie- en contactgegevens. Zo kunnen wij je vlot bereiken en kunnen we jouw boeking vlot verwerken binnen onze administratie.

|

STAP 3

Jouw gepersonaliseerde offerte

Wij checken onze agenda of de gevraagde goederen beschikbaar zijn op de gevraagde data. Vervolgens maken we jouw offerte op en sturen deze door via mail.

De verhuur- & verkoopsprijzen in onze prijslijst zijn louter informatief en niet bindend. Jouw offerte zal de correcte prijs vermelden, rekening houdend met eventuele kortingen en meerdaagse coëfficiënten.

Opgelet: het verkrijgen van een offerte betekent niet dat deze voor jou wordt gereserveerd.

|

STAP 4

Akkoord? Leg jouw boeking vast!

Om onze offerte te bevestigen, volstaat het om jouw akkoord via mail terug te sturen.

Na ontvangst hiervan, checken wij nogmaals de beschikbaarheid en plannen dit in onze agenda.

Je ontvangt van ons een mail waarin we dit voor jou finaliseren. Hierin vermelden we ook alle nuttige informatie met betrekking tot jouw bestelling.

Wijzigingen kan je doorgeven tot 8 dagen voor het evenement. Voor annuleringen verwijzen we graag naar onze algemene voorwaarden.

|

STAP 5

Aflevering

Je ontvangt jouw apparatuur op het afgesproken tijdstip. We houden mekaar op de hoogte mocht er onverhoopt iets mislopen.

Bij ontvangst check je even of jouw bestelling compleet is. Van zodra de installatie werd afgeleverd valt deze onder jouw verantwoordelijkheid.

De opstelling en het uittesten gebeurt zo spoedig mogelijk na de aflevering. Wanneer er iets niet meteen zou werken of je vragen zou hebben over de aansluiting staan we je graag bij. Uiteraard tot bij de aanvang van het evenement. Eens het evenement is gestart, gaan we ervan uit dat alles correct werkt. Meld ons steeds beschadigingen van zodra je deze opmerkt.

|

STAP 6

Party!

Het tijdstip waar je zo naar verlangde. Geniet van jouw feest!

|

STAP 7

Opkuis & opbergen

Vooraleer aan de afbouw te beginnen: check eerst of alles nog naar behoren werkt en of er niets beschadigd werd. Werd er iets beschadigd? Markeer dit dan duidelijk (bvb via een post it klevertje) en meld het ons.

Werd er apparatuur, kabels, kisten of statieven bevuild? Dat kan al eens gebeuren. Gelieve er voor te zorgen dat alles netjes terugkeert.

Was indien nodig af met gepaste producten. Voor elektronische apparatuur gebruik je geen water, maar wel bvb ruitenspray die je eerst op een papieren doek spuit (nooit rechtstreeks op de apparatuur). Desgevallend kunnen wij dit voor jou poetsen, maar dit zijn bijkomende kosten die je kan vermijden.

Rol alle kabels netjes op, en voorzie deze van de meegeleverde rubberen sluitingen. Berg de apparatuur op in de kisten of transportzakken. Zo vermijd je transportschade.

Je krijgt alles netjes door ons afgeleverd, we verwachten het ook zo terug!
Alle gehuurde apparatuur dien je terug te brengen in dezelfde staat als waarin deze oorspronkelijk is ontvangen. Bij terugkomst zullen we alle apparatuur testen. Ontbrekende, beschadigde of vervuilde apparatuur wordt in rekening gebracht.

|

STAP 8

Terugbezorging

Check nog even of je niets vergeten bent.

Al het materiaal wordt terug bezorgd (of door ons opgehaald) op het afgesproken tijdstip. Bij het niet-respecteren van de afspraak worden extra kosten in rekening gebracht (extra huur + wachttijd + evt. extra verplaatsingskost).

|

STAP 9

Controle & uittesten

Bij aankomst controleren we alle apparatuur.

Indien alles in orde lijkt, ontvang je jouw waarborgsom terug.

We testen de technische werking binnen de 48 uur na terugbezorging.

Beschadigde of defecte apparatuur wordt hersteld op kosten van de klant.

Ontbrekend materiaal wordt doorgefactureerd aan de nieuwprijs (aangezien wij deze moeten vervangen).

|

STAP 10

Geef jouw mening over PartyDJ

Wij trachten steeds onze service en ons huurassortiment te optimaliseren.
Daarom is jouw mening voor ons zeer belangrijk.

Mocht je eventuele opmerkingen of verdere aanbevelingen hebben, kan je ons contacteren via *protected email* of telefonisch via 0486963031.

We willen graag onze groei op een positieve manier verder zetten.
Jouw feedback helpt ons hierbij enorm.

Was alles naar wens? Laat het zeker aan jouw contacten weten.

Laat gerust een recensie achter.

Dit is een kleine moeite, maar een groot gebaar naar onze medewerkers toe.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Pin It on Pinterest

Shares