Neem Contact Op Met PartyDJ.

Snel, persoonlijk & vrijblijvend

Heb je vragen, wil je iets huren of gewoon even checken wat mogelijk is voor jouw feest of event? Stuur ons een bericht – wij helpen je met plezier. Vergeet ook niet om ons jouw exacte coördinaten door te geven, zodat ook wij jou vlot kunnen bereiken.

Contacteer Party DJ uit Aalst, Oost Vlaanderen

Vraag hier je vrijblijvende offerte of informatie aan

Hoe meer info je geeft, hoe beter we kunnen inschatten wat je precies nodig hebt.

PartyDJ neemt de bescherming van jouw gegevens serieus. Hoe we dit doen staat uitgebreid beschreven in onze privacyverklaring. Het invoeren van jouw persoonlijke gegevens via onderstaand contactformulier houdt in dat je hiervan op de hoogte bent en er uitdrukkelijk mee instemt.

Onze verhuurvoorwaarden en verkoopsvoorwaarden staan ook duidelijk na te lezen op deze website. Uiteraard zijn deze van toepassing op iedere overeenkomst tussen ons en onze klanten.

Het versturen kan tot 10 seconden duren.

Lukt het om één of andere reden niet om dit formulier te verzenden?

  • check of alle verplichte velden zijn ingevuld
  • bevestig jouw akkoord met onze privacy- & huurvoorwaarden

Lukt het nog steeds niet?

  • je pagina verversen kan soms wonderen doen

📞 Hulp Nodig?

Blijft het probleem bestaan?
Neem dan even contact met ons op via:

  • Telefoon: +32 486 963 031
  • E-mail: info{@}partydj.be
PartyDJ (DB Projects & Sounds) Capucienenlaan 104 9300 Aalst Oost-Vlaanderen (BE)

Contacteer ons

📞  (+32) 486-963 031
📧 info{@}partydj.be

Ons kantoor

📍 Capucienenlaan 104, 9300 Aalst
(Afhalen in magazijn te Erondegem – enkel op afspraak)

Onze Troeven

✅ Binnen 48u antwoord
✅ Persoonlijk advies van technici & DJ’s
✅ Levering in heel Vlaanderen

}

Onze openingsuren

We zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 8u30 – 19u30.

  • We hebben geen vaste openingsuren.
  • Besprekingen en afhalingen kunnen enkel na voorafgaande afspraak.
  • Je kan jouw gehuurde apparatuur ophalen en terugbrengen in ons magazijn te Erondegem op het afgesproken tijdstip. Van maandag tot en met vrijdag, kan je jouw afspraak inboeken van 16u30 tot 19u. Op zaterdag staan we voor je klaar tussen 10u en 13u.

Zo kunnen wij in alle rust en veiligheid met onze klanten handelen.

Voor een onvergetelijke feestervaring, kies voor PartyDJ uit Aalst, Oost-Vlaanderen! Wij bieden DJ-diensten, discobars, karaoke, licht, geluid, special effects en audiovisuele verhuur voor trouwfeesten, verjaardagen, bedrijfsfeesten en andere evenementen.

Capucienenlaan 104, 9300 Aalst (BE)
maandag, dinsdag, woensdag, donderdag09:00 – 20:00
vrijdag09:00 – 18:00
zaterdag09:30 – 18:00
+32-486-963031
DB Projects & Sounds
BE0760205034

🌟 Klanttevredenheid waar we trots op zijn

Maar liefst 95% van onze klanten is lovend over onze diensten!
Van idee tot nazorg: bij PartyDJ ben je aan het juiste adres voor alle huuroplossingen voor je audiovisuele apparatuur.

Of je nu een volledige AV-oplossing nodig hebt voor je evenement, of gewoon verlichting, geluid, special effects of beeldapparatuur wil huren – bij ons vind je alles wat je zoekt.

Via onze gebruiksvriendelijke webshop kies je eenvoudig de juiste apparatuur. Twijfel je wat het beste bij jouw feest of evenement past? Vul dan het offerteformulier hierboven in. Onze technische experts staan voor je klaar met persoonlijk advies.

Wij begrijpen hoe belangrijk betrouwbaarheid is tijdens je evenement. Daarom zorgen wij – indien gewenst – voor een vlekkeloze levering, installatie én bediening. Zo verloopt alles professioneel en zorgeloos, en kan jij je focussen op wat écht telt: een geslaagd evenement.

Ben je op zoek naar betrouwbare audiovisuele apparatuur en optimale persoonlijke service? Dan is PartyDJ jouw ideale partner. Neem gerust contact met ons op of vraag vandaag nog vrijblijvend een offerte aan via onze webshop.

❤️ Wat onze klanten zeggen

FAQ - Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag niet in het lijstje? Bel ons dan even via (+32) 0486-963 031. We helpen je graag verder.

Ik ben niet zeker welke apparatuur ik nodig heb voor mijn evenement

We begeleiden je graag in jouw keuze naar de meest geschikte set. Dankzij onze jarenlange ervaring weten we precies welke apparatuur je nodig hebt voor jouw evenement. Geef ons een belletje via (+32) 0486-963 031. Dan overlopen we het lijstje samen met jou. We denken met je mee en geven je het nodige advies. Je kan ons iedere dag bereiken tussen 08:30 en 19:30 (vrijdag & zaterdag tot 17:00).

Moet ik voor een minimaal bedrag inhuren?

Helaas wel. Het moet voor ons commercieel haalbaar blijven. Daarom vragen we dat je bestelling minimaal €25,- (excl. 21% BTW) bedraagt.

Zijn de nodige kabels inbegrepen?

Ja hoor. Onze apparatuur is volledig plug & play. We voorzien je graag van alle benodigde kabels om de apparatuur op een normale manier aan te sluiten. Voor extra bekabeling - buiten het normale gebruik - vragen we een kleine bijkomende huurprijs.

Hoe kan ik reserveren?

Stuur ons alle nuttige informatie door via het contactformulier.

Wij checken onze agenda of de gevraagde goederen beschikbaar zijn op de gevraagde data. Vervolgens maken we jouw offerte op en sturen deze door via mail.

De verhuur- & verkoopsprijzen in onze prijslijst zijn louter informatief en niet bindend. Jouw offerte zal de correcte prijs vermelden, rekening houdend met eventuele kortingen en meerdaagse coëfficiënten.

Opgelet: het verkrijgen van een offerte betekent niet dat deze voor jou wordt gereserveerd.

Om onze offerte te bevestigen, volstaat het om jouw akkoord via mail terug te sturen.

Na ontvangst hiervan, checken wij nogmaals de beschikbaarheid en plannen dit in onze agenda.

Je ontvangt van ons een mail waarin we dit voor jou finaliseren. Hierin vermelden we ook alle nuttige informatie met betrekking tot jouw bestelling.

Wijzigingen kan je doorgeven tot 8 dagen voor het evenement. Voor annuleringen verwijzen we graag naar onze algemene voorwoorden (zie overeenkomst). Dit kan namelijk gepaard gaan met extra kosten.

Aflevering van de apparatuur

Ophalen en terugbezorgen in ons magazijn kan van maandag tot en met zaterdag op het vooraf afgesproken tijdstip. Levering en ophaling op locatie gebeurt steeds volgens voorafgaande afspraak.

We houden mekaar op de hoogte mocht er onverhoopt iets mislopen.

Bij ontvangst check je even of jouw bestelling compleet is. Van zodra de installatie werd afgeleverd valt deze onder jouw verantwoordelijkheid.

De opstelling en het uittesten gebeurt zo spoedig mogelijk na de aflevering.

Wanneer er iets niet meteen zou werken of je vragen zou hebben over de aansluiting staan we je graag bij. Uiteraard tot bij de aanvang van het evenement. Eens het evenement is gestart, gaan we ervan uit dat alles correct werkt.

Meld ons steeds beschadigingen van zodra je deze opmerkt.

Ik kan geen gepast vervoer voorzien. Leveren jullie ook op locatie?

Je kan onze apparatuur inhuren voor jouw evenement doorheen Vlaanderen & België.

Je kiest ervoor om de apparatuur zelf op te halen in ons magazijn te Erondegem (Erpe-Mere)

Je kan er voor kiezen om onze apparatuur zelf af te halen in ons magazijn te Erondegem (gelegen op 10 minuten van Aalst). We geven je uiteraard wel een woordje uitleg. Je staat zelf in voor de correcte aansluiting ervan. Daarnaast zorg je er natuurlijk voor dat alles netjes en correct opgeborgen terugkeert. Opgelet: het transport van de gehuurde goederen is enkel toegestaan in afgesloten voertuigen.

Jouw evenement organiseren zonder stress?

Heb je echter te weinig ervaring of tijd om dit zelf te doen? Dan nemen we graag deze extra moeite uit je handen. Onze ervaren techniekers zorgen voor de aflevering, opstelling en ophaling van de gehuurde apparatuur. Deze extra service maakt het jou gemakkelijk en is dan ook elke cent waard. Zo kan je zorgeloos van jouw feest genieten.

Wij zullen deze extra kosten inschatten en apart vermelden op de offerte.

De locatie moet wel toegang bieden voor de bestelwagen en het laden en lossen van zware apparatuur dient zich binnen 20 meter van de eventlocatie te bevinden. De locatie moet zowel buiten als binnen trap-vrij en gangpaden zijn breder dan 80 cm en bevatten geen drempels hoger dan 2 cm.

In het geval van liften, dient er door oprachtgever rekening te worden gehouden met de draaicirkel en eventueel afmeting van liften.

Gedurende de levering en op- en afbouw dient er een parkeerplaats voor de bestelwagen beschikbaar te zijn. Parkeergarages dienen een vrije doorgang van minstens 2,10m te hebben. De eventuele parkeerkosten of -boetes tijdens het op- en afbouwen zullen steeds doorgerekend worden aan de klant.

We leveren in volgende steden en gemeenten (niet limitatief):

Aaigem – Aalst – Affligem – Appels – Appelterre – Aspelare – Asse – Baardegem – Baasrode – Bambrugge – Bavegem – Beervelde – Berlare – Brussel – Buggenhout – Burst – Denderbelle – Denderhoutem – Denderleeuw – Dendermonde – Denderwindeke – Destelbergen – Dilbeek – Eichem – Erembodegem – Erondegem – Erpe – Gent –Gentbrugge – Geraardsbergen – Gooik  – Grimbergen – Gijzegem – Grembergen – Haaltert – Hamme – Heldergem – Hekelgem – Herdersem – Herzele – Hofstade – Iddergem – Impe – Kerksken – Lebbeke – Laarne – Lede – Lennik – Liedekerke – Lieferinge – Lierde – Lochristi – Lokeren – Mariakerke – Meerbeke – Merelbeke – Meise – Meldert – Merchtem – Mere – Meise – Mespelare – Moerzeke – Moorsel – Nederhasselt – Neigem – Nieuwerkerken – Ninove – Okegem – Oordegem – Oosterzele – Opdorp – Opstal – Opwijk – Ottergem – Oudegem – Outer – Overmere – Papegem – Pollare – Ressegem – Roosdaal – Schellebelle – Schoonaarde – Serskamp – Sint-Antelinks – Sint-Gillis – Sint-Martens-Latem – Sint-Niklaas – Sint-Pieters-Leeuw – Smetlede – Ternat – Temse – Tervuren – Uitbergen – Vilvoorde – Vlekkem – Vlierzele – Voorde – Wanzele – Welle – Wemmel – Wetteren - Wichelen – Wieze – Woubrechtegem – Zele – Zelzate – Zottegem – Zwijnaarde – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Antwerpen – Vlaams Brabant

Is er een waarborg te betalen bij de huur?

Inderdaad. Wij vragen steeds een (cash) waarborg bij de ophaling of levering van de apparatuur. Het bedrag van de borg hangt af van de globale totaalwaarde. De minimale borg bedraagt 100 € en kan tot 10% van de totaalwaarde bedragen. Bovendien vragen we om een contract te tekenen en kunnen wij uw identiteitsgegevens checken. Zo houden we het correct en veilig voor iedereen.

Hoe verloopt de betaling?

Bij ontvangst van de gehuurde apparatuur betaal je onmiddellijk de overeengekomen huurprijs. De gebruikte producten rekenen we af bij de terugbezorging.

Betaalmogelijkheden

  • via voorafgaande overschrijving: op aanvraag kunnen wij je vooraf de factuur overmaken
  • cash: contante betaling bij afhaling/levering blijft mogelijk
  • via de KBC-MobilePay functie op je telefoon
  • via de "Payconiq-by-Bancontact" app (KBC tot max. 1000 €, andere banken 150 € tot max. 2500 €, afhankelijk van jouw bankinstelling) - check wel even vooraf dat je app gekoppeld werd aan jouw bankrekening (zoniet is de standaard limiet ergens tussen de 150 € en de 500 €)
  • geen mogelijkheid tot betalen via bank- of creditkaart

Opgelet: de waarborg is steeds cash te betalen !

Heb ik een verzekering nodig?

Als klant ben je vanaf de aflevering verantwoordelijk voor de ingehuurde apparatuur.

Dit impliceert dat je best een verzekering afsluit voor de ganse huurperiode. Je kan je laten verzekeren tegen verlies, diefstal, eigen schade en schade door derden, enzovoort.

De te verzekeren waarde moet overeenkomen met de actuele vervangwaarde van de apparatuur. Dit bedrag kunnen wij je na schriftelijk verzoek meedelen.