LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij

Bezoek de LD Systems website. Download PDF-document

LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij Huren (200 watt RMS)

» Verhuur van LD Systems MAUI 5 Go | Draadloos PA Systeem met interne accu voor events en toespraken

LD Systems MAUI 5 Go huren? Deze draadloze PA set op batterij is ideaal voor recepties, toespraken en ceremonies zonder stroomvoorziening. Compact, krachtig en makkelijk op te zetten.

Specificaties:

  • De LD Systems Maui 5 Go produceert zeer helder geluid, met verre draagkracht en een optimale spreiding
  • Actieve fullrange bluetooth luidsprekerset
  • Vermogen: 200W RMS / 800W peak, 120dB SPL
  • Frequentiebereik: 50Hz-20KHz
  • Column array systeem, bestaande uit 1 bass-element (8″ bass reflex), 2 verbindingszuilen en 1 topspeaker (4 x 2,8″)
  • Draadloze speaker op batterij met interne 5200 mAh lithium-ion accu
  • Autonomie: 6u op hoog volume, tot 10u op laag volume
  • Connectiviteit: Bluetooth, XLR, jack, geïntegreerde 4-kanaals mixer
  • Geen risico op feedback dankzij de on-board auto-DSP (compressor, EQ, limiter & crossover)
  • Afmetingen: 194 cm hoog, 31cm breed, 40cm diep
  • Gewicht: slechts 13 kg
  • Afstralingshoek 120° x 20° (1 speakerset voorziet dus vrijwel de volledige spreiding langs 1 kant)
  • Ideaal voor: ceremonies, presentaties, bedrijfsevents zonder vaste stroombron: recepties, ceremonies (huwelijk, begrafenis, babyborrel), presentaties, product voorstellingen, bedrijfsevenementen, kleine PA, projecties
  • minder geschikt voor feesten en fuiven

From 50,00/dag

Afhaalprijs inclusief 21% BTW.

✔ Verhuur per dag – flexibel af te halen of geleverd (mits meerprijs)
✔ Technische ondersteuning en duidelijke uitleg inbegrepen
✔ Perfect onderhouden, professioneel getest materiaal
✔ Interessante kortingen bij meerdere huurdagen

Bij gebruik over meerdere dagen voorzien wij aantrekkelijke staffelkortingen. Deze gunstige voorwaarden worden verwerkt in een aparte offerte op maat. De hierboven vermelde prijs geldt dus uitsluitend voor één dag huur en is dus niet van toepassing wanneer je voor langere termijn huurt.

Betaalmogelijkheden: bij PartyDJ kan je betalen met cash, via bank overschrijving, Payconiq of KBC Mobile

LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij

Product Beschrijving

LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij Huren (200 watt RMS)

» Verhuur van LD Systems MAUI 5 Go | Draadloos PA Systeem met interne accu voor events en toespraken

PA-set op batterij huren voor Draadloos Gemak

De LD Systems MAUI 5 Go is dé oplossing voor wie een draadloos PA-systeem wil huren zonder gedoe met stroomkabels. Dankzij de krachtige ingebouwde batterij (5200 mAh) speelt deze geluidsinstallatie tot 10 uur op laag volume – ideaal voor locaties zonder directe stroomvoorziening zoals tuinen, pleinen of beurzen. Dit slanke, lichte systeem (slechts 13 kg!) biedt een verbluffend geluid voor al jouw toespraken, presentaties en ceremonies. Of je nu een intieme huwelijksceremonie of een zakelijke receptie organiseert: deze accu speaker is te huur als de perfecte mobiele geluidsversterking.

Krachtige Klank, Compact Design

Ondanks zijn formaat levert de LD Systems MAUI 5 Go een RMS-vermogen van 200 watt en een piekvermogen van 800 watt, met een maximale SPL van 120 dB. De combinatie van een 8” subwoofer, vier kleine geïntegreerde topspeakers en een slim array-design zorgt voor een warme, heldere geluidsweergave. De afstralingshoek van 120° horizontaal garandeert een brede dekking, waardoor je met één luidspreker vrijwel een hele ruimte kan voorzien van geluid. Huren van deze klankkast betekent: minder tijd om op te stellen, meer om van te genieten.

Plug & Play Flexibiliteit

Bluetooth, microfooningangen en meer: een veelzijdig PA-systeem te huur

Deze luidspreker op batterij is uitgerust met een geïntegreerde 4-kanaals mixer: sluit moeiteloos je microfoon, gitaar of laptop aan via XLR, jack of Bluetooth. Dankzij de auto-DSP worden feedback en storingen automatisch onderdrukt, voor een vlotte en storingsvrije klank. Dit maakt de LD Systems MAUI 5 Go de perfecte keuze om te huren voor bedrijfspresentaties, persmomenten, productlanceringen of projecties met helder geluid.

Makkelijk en snel op te stellen

De set is in enkele minuten op te stellen door één persoon – snel, simpel en professioneel. Deze klankset bestaat uit een subwoofer met geïntegreerd mengpaneel en ingebouwde versterker. Daarop monteer je 2 of 3 geluidspalen. Op een podium zal je er slechts twee gebruiken. Op de begane grond gebruik je er drie voor een beter bereik.

Voornaamste eigenschappen van de LD Systems Maui 5 Go:

  • de LD Systems Maui 5 Go produceert zeer helder geluid, met verre draagkracht en een optimale spreiding
  • actieve fullrange bluetooth luidsprekerset (200W RMS/800W peak, SPL: 120dB peak)
  • frequentiebereik: 50Hz-20KHz
  • column array systeem, bestaande uit 1 bass-element (8″ bass reflex), 2 verbindingszuilen en 1 topspeaker (4 x 2,8″)
  • draadloze speaker op batterij: ingebouwde 5200 mAh lithium-ion accu (autonomie: 6u op hoog volume tot 10u op laag volume)
  • geïntegreerde 4-kanaals mixer (1 x bluetooth/aux, 1 x combi jack/XLR, 1 x jack, 1 x XLR)
  • geen risico op feedback dankzij de on-board auto-DSP (compressor, EQ, limiter & crossover)
  • 194 cm hoog, 31cm breed, 40cm diep
  • gewicht: slechts 13 kg
  • afstralingshoek 120° x 20° (1 speakerset voorziet dus vrijwel de volledige spreiding langs 1 kant)
  • ideale klankkast voor kleine events, waar stroomvoorziening niet evident is: recepties, ceremonies (huwelijk, begrafenis, babyborrel), presentaties, product voorstellingen, bedrijfsevenementen, kleine PA, projecties
  • minder geschikt voor feesten en fuiven

Bijkomende Informatie

Gewicht 13 kg
Afmetingen 194 × 31 × 40 cm

LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij

Reviews

Wees de eerste om “LD Systems MAUI 5 Go | PA Systeem Op Batterij” te beoordelen

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Waarom zou je huren bij PartyDJ?

Kwaliteit & Service

We werken enkel met goed onderhouden topmateriaal. We volgen de nieuwste trends op de markt. Onze professionele medewerkers hebben allen een jarenlange ervaring in het vak. Samen zorgen we er voor dat jouw evenement een topper wordt.

Feestverhuur op jouw maat

We denken met je mee over de organisatie van jouw feest of evenement. Van concept tot planning en uitvoering. Wij voorzien alle nodige apparatuur. Indien gewenst staan we ook in voor de techniek & entertainment. Zo kan jij zorgeloos genieten van je feest.

24/7 Technische ondersteuning

Niets is zo vervelend dan apparatuur die niet werkt. Helaas gebeurt dit wel eens. Techniek of menselijk handelen liggen meestal aan de basis. Daarom blijven we standby tijdens jouw evenement. We vinden snel de gepaste oplossing.

FAQ – Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag niet in het lijstje? Bel ons dan even via (+32) 0486-963 031. We helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen over apparatuur huren bij PartyDJ

Ik ben niet zeker welke apparatuur ik nodig heb voor mijn evenement

We begeleiden je graag in jouw keuze naar de meest geschikte set. Dankzij onze jarenlange ervaring weten we precies welke apparatuur je nodig hebt voor jouw evenement. Geef ons een belletje via (+32) 0486-963 031. Dan overlopen we het lijstje samen met jou. We denken met je mee en geven je het nodige advies. Je kan ons iedere dag bereiken tussen 08:30 en 19:30 (vrijdag & zaterdag tot 17:00).

Moet ik voor een minimaal bedrag inhuren?

Helaas wel. Het moet voor ons commercieel haalbaar blijven. Daarom vragen we dat je bestelling minimaal €25,- (excl. 21% BTW) bedraagt.

Zijn de nodige kabels inbegrepen?

Ja hoor. Onze apparatuur is volledig plug & play. We voorzien je graag van alle benodigde kabels om de apparatuur op een normale manier aan te sluiten. Voor extra bekabeling – buiten het normale gebruik – vragen we een kleine bijkomende huurprijs.

Hoe kan ik reserveren?

  1. Stuur ons alle nuttige informatie door via het contactformulier.
  2. Wij checken onze agenda of de gevraagde goederen beschikbaar zijn op de gevraagde data. Vervolgens maken we jouw offerte op en sturen deze door via mail.
  3. Om onze offerte te bevestigen, volstaat het om jouw akkoord via mail terug te sturen.
  4. Na ontvangst hiervan, checken wij nogmaals de beschikbaarheid en plannen dit in onze agenda.
  5. Je ontvangt van ons een mail waarin we dit voor jou finaliseren. Hierin vermelden we ook alle nuttige informatie met betrekking tot jouw bestelling.

De verhuur- & verkoopsprijzen in onze prijslijst zijn louter informatief en niet bindend. Jouw offerte zal de correcte prijs vermelden, rekening houdend met eventuele kortingen en meerdaagse coëfficiënten.

Opgelet: het verkrijgen van een offerte betekent niet dat deze voor jou wordt gereserveerd.

Wijzigingen kan je doorgeven tot 8 dagen voor het evenement. Voor annuleringen verwijzen we graag naar onze algemene huurvoorwaarden (zie overeenkomst). Dit kan namelijk gepaard gaan met extra kosten.

Aflevering van de apparatuur

Ophalen en terugbezorgen in ons magazijn kan van maandag tot en met zaterdag op het vooraf afgesproken tijdstip. Levering en ophaling op locatie gebeurt steeds volgens voorafgaande afspraak.

We houden mekaar op de hoogte mocht er onverhoopt iets mislopen.

Bij ontvangst check je even of jouw bestelling compleet is. Van zodra de installatie werd afgeleverd valt deze onder jouw verantwoordelijkheid.

De opstelling en het uittesten gebeurt zo spoedig mogelijk na de aflevering.

Wanneer er iets niet meteen zou werken of je vragen zou hebben over de aansluiting staan we je graag bij. Uiteraard tot bij de aanvang van het evenement. Eens het evenement is gestart, gaan we ervan uit dat alles correct werkt.

Meld ons steeds beschadigingen van zodra je deze opmerkt.

Ik kan geen gepast vervoer voorzien. Leveren jullie ook op locatie?

Je kan onze apparatuur inhuren voor jouw evenement doorheen Vlaanderen & België.

Je kiest ervoor om de apparatuur zelf op te halen in ons magazijn te Erondegem (Erpe-Mere).

Je kan er voor kiezen om onze apparatuur zelf af te halen in ons magazijn te Erondegem (gelegen op 10 minuten van Aalst). We geven je uiteraard wel een woordje uitleg. Je staat zelf in voor de correcte aansluiting van de apparatuur. Daarnaast zorg je er natuurlijk voor dat alles netjes en correct opgeborgen terugkeert. Opgelet: het transport van de gehuurde goederen is enkel toegestaan in afgesloten voertuigen.

Jouw evenement organiseren zonder stress?

Heb je echter te weinig ervaring of tijd om dit zelf te doen? Dan nemen we graag deze extra moeite uit je handen. Onze ervaren techniekers zorgen voor de aflevering, opstelling en ophaling van de gehuurde apparatuur. Deze extra service maakt het jou gemakkelijk en is dan ook elke cent waard. Zo kan je zorgeloos van jouw feest genieten.

Wij zullen deze extra kosten inschatten en apart vermelden op de offerte.

De locatie moet wel toegang bieden voor de bestelwagen en het laden en lossen van zware apparatuur dient zich binnen 20 meter van de eventlocatie te bevinden. De locatie moet zowel buiten als binnen trap-vrij en gangpaden zijn breder dan 80 cm en bevatten geen drempels hoger dan 2 cm.

In het geval van liften, dient er door opdrachtgever rekening te worden gehouden met de draaicirkel en eventueel afmeting van liften.

Gedurende de levering en op- en afbouw dient er een parkeerplaats voor de bestelwagen beschikbaar te zijn. Parkeergarages dienen een vrije doorgang van minstens 2,10m te hebben. De eventuele parkeerkosten of -boetes tijdens het op- en afbouwen zullen steeds doorgerekend worden aan de klant.

We leveren in volgende steden en gemeenten (niet limitatief):

Aaigem – Aalst – Affligem – Appels – Appelterre – Aspelare – Asse – Baardegem – Baasrode – Bambrugge – Bavegem – Beervelde – Berlare – Brussel – Buggenhout – Burst – Denderbelle – Denderhoutem – Denderleeuw – Dendermonde – Denderwindeke – Destelbergen – Dilbeek – Eichem – Erembodegem – Erondegem – Erpe – Gent –Gentbrugge – Geraardsbergen – Gooik  – Grimbergen – Gijzegem – Grembergen – Haaltert – Hamme – Heldergem – Hekelgem – Herdersem – Herzele – Hofstade – Iddergem – Impe – Kerksken – Lebbeke – Laarne – Lede – Lennik – Liedekerke – Lieferinge – Lierde – Lochristi – Lokeren – Mariakerke – Meerbeke – Merelbeke – Meise – Meldert – Merchtem – Mere – Meise – Mespelare – Moerzeke – Moorsel – Nederhasselt – Neigem – Nieuwerkerken – Ninove – Okegem – Oordegem – Oosterzele – Opdorp – Opstal – Opwijk – Ottergem – Oudegem – Outer – Overmere – Papegem – Pollare – Ressegem – Roosdaal – Schellebelle – Schoonaarde – Serskamp – Sint-Antelinks – Sint-Gillis – Sint-Martens-Latem – Sint-Niklaas – Sint-Pieters-Leeuw – Smetlede – Ternat – Temse – Tervuren – Uitbergen – Vilvoorde – Vlekkem – Vlierzele – Voorde – Wanzele – Welle – Wemmel – Wetteren – Wichelen – Wieze – Woubrechtegem – Zele – Zelzate – Zottegem – Zwijnaarde – Oost Vlaanderen – West Vlaanderen – Antwerpen – Vlaams Brabant

Is er een waarborg te betalen bij de huur?

Inderdaad. Wij vragen steeds een (cash) waarborg bij de ophaling of levering van de apparatuur. Het bedrag van de borg hangt af van de globale totaalwaarde. De minimale borg bedraagt 100 € en kan tot 10% van de totaalwaarde bedragen. Bovendien vragen we om een contract te tekenen en kunnen wij uw identiteitsgegevens checken. Zo houden we het correct en veilig voor iedereen.

Hoe verloopt de betaling?

Bij ontvangst van de gehuurde apparatuur betaal je onmiddellijk de overeengekomen huurprijs. De gebruikte producten rekenen we af bij de terugbezorging.

Betaalmogelijkheden

  • via voorafgaande overschrijving: op aanvraag kunnen wij je vooraf de factuur overmaken
  • cash: contante betaling bij afhaling/levering blijft mogelijk
  • via de KBC-MobilePay functie op je telefoon
  • via de “Payconiq-by-Bancontact” app (KBC tot max. 1000 €, andere banken 150 € tot max. 2500 €, afhankelijk van jouw bankinstelling) – check wel even vooraf dat je app gekoppeld werd aan jouw bankrekening (zoniet is de standaard limiet ergens tussen de 150 € en de 500 €)
  • geen mogelijkheid tot betalen via bank- of creditkaart

Opgelet: de waarborg is steeds cash te betalen !

Heb ik een verzekering nodig?

Als klant ben je vanaf de aflevering verantwoordelijk voor de ingehuurde apparatuur.

Dit impliceert dat je best een verzekering afsluit voor de ganse huurperiode. Je kan je laten verzekeren tegen verlies, diefstal, eigen schade en schade door derden, enzovoort.

De te verzekeren waarde moet overeenkomen met de actuele vervangwaarde van de apparatuur. Dit bedrag kunnen wij je na schriftelijk verzoek meedelen.

Sinds 1997 beleven onze klanten onvergetelijke evenementen.

Jouw feest is & blijft onze passie.

Ons Kantoor

Capucienenlaan 104
9300 Aalst
Oost-Vlaanderen (BE)

Routebeschrijving
Bezoek: enkel na afspraak.

Contacteer Ons

info{@}partydj.be
(+32) 486-963 031

Openingsuren

Elke dag tussen 8u30 & 19u30.
Magazijn: enkel na afspraak.